Všeobecné obchodné podmienky

(Ďalej ľan Ako "všeobecné obchodné podmienky") Predávajúcim sa v zmysly tychto všeobecných obchodných podmienok označuje spoločnosť Radek Kuchař, NBSERVIS, NBSERVIS - Ing. Radek Kuchař , IČ 62443089, DIČ CZ8209280684, se sídlem Nám. Ed. Beneše 2562, 27201 Kladno (Ďalej ľan Ako "predávajúci").

Orgán dohľadu: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektori SOI pre Bratislavský kraj Prievozská 32, PO Box 5, 820 07 Bratislava 27 Odbor technickej kontroly produktovom a ochrane spotrebiteľa tel. Č .: 02/58272 172-3 fax č .: 02/58272 170 

  1. Tovar je možný výber prehliadaním katalógu na tychto našich webových stránkach mac-outlet.sk , s pomocou operátora na linke +421 233 046 928 (Po - Pia: 9:00 - 17:00) Alebo v našich kamenných predajniach.
  2. Pri objednávaní cez internet uveďte, prosím, Nasledujúci údaje:
  • Ak nakupujete Ako spotrebitelia, tj Ako fyzická osoba, ktora nekoná pri uzatváraní ZMLUVY na diaľky v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnaním Alebo povolaním, uveďte meno a priezvisko, adresu. Súčasný uveďte Vaše telefónne číslo a e-mail.
  • Ak nakupujete v Súvislosti s Vašo podnikateľskou činnosťou, uveďte tiez obchodné meno, IČO, DIČ a miesto podnikaním Alebo sídlo

Po odoslania objednávky bude Vaša objednávka Spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené Potvrdenie o prijatú objednávku. Detaily objednávky a predpokladaný termín dodaním tovaru až ku kupujúcemu s vami dohodneme e-mailom. Na Vami uvedenú e-mailovú adresu Vám budem v pripade potreby zasielané Všetky iným informáciám ohladom vasej objednávky. Doručenie Potvrdenie o prijatú objednávku zo strany predávajúceho neznamená uzavretie Pozemok je možné, ZMLUVY. Po doručení Potvrdenie o prijatú objednávku dochádza k overením dostupnosti tovaru zo strany predávajúceho a kúpna zmluva je uzavretá až záväzným akceptovaním návrhu na uzavretie Pozemok je možné, ZMLUVY kupujúceho predávajúcim vo forme e-mailového Potvrdenie, že je tovar pripravený na vyzdvihnutím, resp., Že bol expedovaný. Predávajúci je povinný splniť objednávku a dodať kupujúcemu tovar v Lehote najneskôr do 30 dní. Tovar však zvyčajne expedujeme do 2 pracovných dní. Dodanie tovaru uskutočňujeme počas pracovných dní od 9:00 - 18:00, o presnom dátume expedície a dodanie tovaru vás budeme informovať e-mailom. Predávajúci oznamuje tymto kupujúcemu, že v súlade s ust. § 15 ods. 1 písm. e) bod 3 a bod 4 ZnOOÚ pri spracúvaní osobných udajov kupujúceho sa predpokladá, že osobné údaje kupujúceho budujú poskytnuté a Sprístupnená tretím stranám, resp. okruhu príjemcovho uvedeným v bode 24.23. Pri preberaní tovaru Vám doručíme doklad o prevzatú tovaru, ktory je zároveň dokladom o zaplatená tovaru v pripade platby na dobierku. Doklad o prebratí tovaru je zároveň objednávkou tovaru v písomnej podobe. Daňový doklad s vyčíslením Pozemok je možné, ceny a DPH Vám bude odoslania v deň dodaním tovaru formou e-mailu. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, ked kupujúci Alebo ním určená tretia osoba prevezme Všetky časti objednaného tovaru Alebo ak sa:

a) tovary objednané kupujúcim v konaj objednávke dodávajú oddelene, okamihom Prevzatie tovaru, ktory bol dodaný Ako posledný,

b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerych dielov Alebo kusov, okamihom Prevzatie posledného dielu Alebo posledného kusa,

c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobiami, okamihom Prevzatie prvého dodaného tovaru.

  1. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od ZMLUVY z Dovod vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca Alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v zmluva prerušil výrobu Alebo vykonal aj závažné zmeny, ktore znemožnili realizáciám splnením povinností predávajúceho vyplývajúcich zo ZMLUVY Alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilím, ktore možno od neho spravodlivej požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v Lehote určenej Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami alebo v cene, ktora je uvedená v internetovom obchode. Predávajúci je povinný o tajte skutocnostou okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatená zálohu za tovar dohodnutý v zmluva v Lehote do 14 dní od oznámením o vzdialenosti cca od ZMLUVY a to prevodom na účet určený kupujúcim.
  2. Kupujúci je oprávnený ai bez uvedením Dovod odstúpiť od ZMLUVY do 14 dní odo dňa Prevzatie tovaru. Kupujúci má právo v rámci tajte Lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným sposobom Ako je obvyklé pri nákupe v klasickom "kamennom" obchode. Odskúšať však neznamená zacat tovar používať a následne HO VRÁTIŤ predávajúcemu. Kupujúci Moze uplatniť právo na odstúpenie od ZMLUVY u predávajúceho v listinnej podobe Alebo emailom na adrese sposobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od ZMLUVY. Kupujúci Moze použiť formulár na odstúpenie od ZMLUVY. Ak sa takto rozhodnete, pošlite nám spolu s tovarom Vami podpisana písomné prehlásenie o vzdialenosti cca od ZMLUVY s uvedením Vášho mena a priezvisko, vasej adresy, čísla objednávky, dátumu objednania a čísla účtu pre finančné vysporiadanie.
  3. Ak kupujúci odstup od ZMLUVY, ruší sa od zaciatku ai každá doplnková zmluva reklama Súvisiace So zmluva, od ktorej kupujúci odstúpil.
  4. Tovar zašlite spolu s dokladom o kupé najneskôr do 14 dní od dňa odstúpenia od ZMLUVY späť poštou na adresu provozovatele. Kupujúci je odstúpením od ZMLUVY povinný doručiť predávajúcemu tovar kompletný Vrátane kompletnej dokumentacia, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný. Odporučte sa tovar poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberie. Po platnom vzdialenosti cca od ZMLUVY predávajúci vráti kupujúcemu Všetky platby, ktore kupujúci preukázateľné uhradil v Súvislosti s uzavretím Pozemok je možné, ZMLUVY, najme kúpnu cenu Vrátane nákladovo na Doručenie tovaru. Predávajúci však nie je povinná uhradiť kupujúcemu dodatočne náklady, ak si kupujúci zvolil iný Spôsob doručením, Ako je najlacnejšia bežný Spôsob doručením Ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými náklady sa rozumieme Rozdiel medzi nákladmi na prinesenie, ktore si zvolil kupujúci, a náklady na najlacnejšia bežný Spôsob doručením Ponúkaný predávajúcim. Platby budem kupujúcemu vrátené do 14 kalendárnych dní odo dňa, ked bude predávajúcemu doručené Oznámenie kupujúceho o vzdialenosti cca od Pozemok je možné, ZMLUVY. Úhrada bude uskutočnenie je rovnakým sposobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tím nie je dotknutej právo kupujúceho dohodnutú sa s predávajúcim na inom sposob platby, ak v Súvislosti s tím kupujúcemu nebudú účtované ziadna ďalšími poplatkami ..
  5. V prípade, že kupujúci odstup od ZMLUVY a doručí predávajúcemu tovar, ktory je použitý a je poškodený Alebo neúplný Alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledky takého zaobchádzania s tovarom, ktore je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má predávajúci Voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výška hodnoty opravy tovaru a uvedením tovaru do pôvodného stavu resp. predávajúci má právo požadovať od kupujúceho preplatenie Zníženie hodnoty tovaru a kupujúci je o tajte skutocnostou upovedomený.
  6. V prípade, že kupujúci odstup od ZMLUVY a doručí predávajúcemu tovar, ktory je používaný, poškodený Alebo neúplný, zaväzujeme sa kupujúci uhradiť predávajúcemu hodnotu, o ktoru sa znížila hodnota tovaru v skutočnej výšky, náklady, ktore vznikli predávajúcemu v Súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu kalkulované podľa cenníka pre pozáručný servis tovaru.

Kupujúci je povinný v zmysly tohto bodu všeobecných obchodných podmienok predávajúcemu uhradiť náhrady najviac vo výška Rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od Pozemok je možné, ZMLUVY.

  1. Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatená za príslušný tovar (spolu so vsetkym platbami, ktore od neho dostali na základe ZMLUVY Alebo v Súvislosti s Nou, Vrátane nákladovo na dopravu, dodanie a poštovné a inych nákladovo a poplatkové) v Lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručením oznámením o vzdialenosti cca od ZMLUVY predávajúcemu. Predávajúci nie je povinná vrátiť kupujúcemu cenu zaplatená za príslušný tovar pred tím, Ako mu bol tovar od kupujúceho spolu s príslušenstvom Vrátane dokumentacia a pod. doručený Alebo kým kupujúci nepreukáže zaslaním tovaru spolu s príslušenstvom Vrátane dokumentacia a pod. späť predávajúcemu.
  2. Pri vzdialenosti cca od ZMLUVY kupujúci poznáš priame náklady na Vrátenie tovaru predávajúcemu Alebo osobe poverenej predávajúcim na Prevzatie tovaru. Pri vzdialenosti cca od ZMLUVY kupujúci poznáš priame náklady na Vrátenie tovaru, ktory Vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. Priame náklady spojené s vrátením tovaru nemožno Primerano vypočítať vopred. Podľa dostupných informácií je predpokladaná odhad tychto nákladovo v závislosti od velkosti hmotnosti tovaru, vzdialenost Odkiaľ sa uskutočňuje Vrátenie tovaru a od cien za ktore kupujúcim vybraný prepravca poskytuje svoje služby vo výšky od 2, - EUR do 150, - EUR.
  3. V prípade, ak kupujúci nesplní niektore zo svojich ložísk Vyššie uvedených povinností podľa tychto Všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od ZMLUVY nie je platné a účinné a predávajúci nie je povinná vrátiť Všetky preukázateľné platby podľa tychto Všeobecných obchodných podmienok kupujúcemu a zároveň má nárok na úhradu nákladovo spojených s odoslania tovaru naponáhlo kupujúcemu.
  4. Kupujúci (spotrebiteľ) nemozem odstúpiť od ZMLUVY, predmetom ktorej je:

a) poskytnutím služby, ak sa ho Poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľov a spotrebitelia vyhlásil, že bol riadna poučený o tom, že vyjadrením tohto suhlas stráca právo na odstúpenie od ZMLUVY po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutím služby,

b) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebitelia, tovaru vyrobeného na mieru Alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebitelia,

c) predaj tovaru, ktory podlieha rýchlemu Zníženie akosti Alebo Skazi,

d) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktory nie je vhodné vrátiť z Dovod ochrany Zdravia Alebo z hygienických dôvodov a ktoreho ochranný obal bol po dodaní porušený,

e) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh Alebo počítačového softvéru zasielaných v ochrannom obale, ak Spotrebiteľ tento obal rozbalil,

f) predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,

g) poskytovania elektronického obsahu inak Ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho Poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľov a spotrebitelia vyhlásil, že bol riadna poučený o tom, že vyjadrením tohto suhlas stráca právo na odstúpenie od ZMLUVY.

  1. Kúpna cena tovaru Vám bude vždy potvrdená v spresnenie objednávky e-mailom. Kupujúci Potvrdzuje, že bol oboznámenie s tím, že Súčasti objednávky je povinnosťou zaplatiť cenu.
  2. Všetky ceny za tovar a služby a Všetky poplatky v internetovom obchode ŠÚ uvádzané vrátane DPH. Všetky akcie Platia do vypredania zásob, pokial pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak. Bežná cena znamená cenu tovaru, za ktoru predmetné tovar ponúkame bez zohľadnenia celkových možných bonusová, marketingových kampaní na podporu predaja a inych zľavových akcií Alebo cenu nezáväzné odporúčania výrobcom či distribútorom, pričom bude zobrazená vždy tá cena, ktora Lepšie odzrkadľuje cenová hladina daného výrobku v danú čase na trhu.

Ak povaha výrobkov - Erotický tovar a / Alebo Alkoholické nápoje, vyžaduje Overenie veku Kupujúceho v zmysly zákona č. 445/1990 Zb. ktorým sa upravujte podmienky predaja a rozširovaním tlačiac a inych vecí spôsobilých ohroziť mravnosť, resp. zákona č. 219/1996 Zz o ochrane pred zneužívaním alkoholických nápojov ao zriaďovaní a prevadzku protialkoholických záchytných izieb v znení neskorších predpisovej, je Kupujúci pred vstupom do sekcie Erotický tovar a / Alebo Alkoholické nápoje, povinný potvrdiÚ svoju vo spevokol. Ak Kupujúci Spĺňa vekové podmienky minimálne 18 rokov, mozem si z ponuky Predávajúceho v uvedených sekciách vytvorit objednávku. Potvrdenie veku uchováva Predávajúci pre prípad overením.

  1. Záručná podmienky ŠÚ upravené reklamačným poriadkom.
  • Ak Tovar vykazuje zjavné chyby, tj najme ak je Tovar Kupujúcemu odovzdaný v poškodenom transportnom obale, je Kupujúci oprávnený Tovar neprevziať. V takom pripade Zostava zachovaný nárok Kupujúceho na poskytnutím riadneho plnením Predávajúceho Alebo na Vrátenie Pozemok je možné, ceny podľa zvolením Kupujúceho.
  • V prípade, že sa po prevzaté Tovar Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby tovaru, mozem Kupujúci uplatniť svoju reklamáciám. Pri výrobkoch, ktore na svoje fungovaním využívajú akumulátor, resp. rôzne druhy batérií, sa bežné opotrebenie akumulátora, resp. batérie, nepovažuje za chybu tohto výrobku, nakolko sa tu jedná o Súčasti VÝROBKOV, ktore bežným používaním prirodzene strácajú svoju životnosť.
  • Dĺžka záručnej doby pre kupujúcich, Ktory ŠÚ spotrebiteľov v zmysly článku 1. Všeobecné ustanovenia a Vymedzenie pojmov, odsek 3, bod 1.I., sa Riad platnými ustanoveniami zákona, trvá teda 24 mesiacov, s vynimky stanovenými Zákonom. Záručná doba začína plynutie dnom Prevzatie tovaru kupujúcim. V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou Alebo kurierom, (viď. Kontakty) zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontrolujeme zásielku, dokumentacia (faktúru, pokladničné blok, obal), rozhodujuce dátum na Lehotu plynutím reklamáciám je dátum prijatými od Kurier Alebo poštového doručovateľa . Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberie; odporúčam tovar poistiť.
  • Dĺžka záručnej doby pre kupujúcich, Ktory nie su Spotrebiteľ v zmysly článku 1. Všeobecné ustanovenia a Vymedzenie pojmov, odsek 3, bod 1.I., trvá 12 mesiacov. Záručná doba začína plynutie dnom Prevzatie tovaru kupujúcim. V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou Alebo kurierom, (viď. Kontakty) zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontrolujeme zásielku, dokumentacia (faktúru, pokladničné blok, obal), rozhodujuce dátum na Lehotu plynutím reklamáciám je dátum prijatými od Kurier Alebo poštového doručovateľa . Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberie; odporúčam tovar poistiť.
  • Kupujúci je oprávnený odstúpiť od ZMLUVY vo vsetkych prípadoch stanovených Zákonom. Odstúpenie je Voči Predávajúcemu účinné od okamihu, ked je mu doručené písomné prehlásenie Kupujúceho o vzdialenosti cca od ZMLUVY. V prípade odstúpenia od ZMLUVY, sa zmluva od Počiatka ruší a zmluvné strany ŠÚ povinné vrátiť všetko, čo si na ho základe poskytli.
  • V prípade reklamáciám Predávajúci nezodpoveda za stratu dať, respektíve za škodu spôsobenú stratou dať, ktore bolí uložené v zostrojené. Kupujúci si je povinný pred reklamáciám Dáta sám zálohovať.
  • Ak ide o chybu, ktoru možno odstrániť, má spotrebiteľ - kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadna odstránené. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Spotrebiteľ - kupujúci Moze Namiesto odstránením vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka ľan Súčasti veci, výmenu Súčasti, ak tím predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady Vzhľadom na cenu tovaru Alebo závažnosť vady.
  • Predávajúci Moze vždy Namiesto odstránením vady vymeniť závadný vec za nezávadnú, ak to spotrebiteľ - kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
  • Ak ide o chybu, ktoru nemožno odstrániť a ktora bráni tomu, aby sa vec mohla riadna užívať Ako vec bez vady, má spotrebiteľ - kupujúci právo na výmenu veci Alebo má právo od ZMLUVY odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Spotrebitelia - kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Spotrebiteľ - kupujúci nemozem pre Opätovné vypuknutím sa vady po oprave Alebo pro Väčší počet chýb vec riadna užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má spotrebiteľ - kupujúci právo na Primerano ZĽAVA z ceny veci.
  • Predávajúci poučil Spotrebiteľ - kupujúceho o jeho právach, ktore mu vyplývajúceho z ust. § 622 Občianskeho zákonníka (bod 1. tohto článku) a právach, ktore mu vyplývajúceho z ust. § 623 Občianskeho zákonníka (bod 2. tohto článku) tak, že umiestnil tento Reklamačný poriadok na príslušnej podstránky elektronického obchodu Predávajúceho a spotrebitelia - kupujúci mal možnosť si ho precitat v čase pred odoslania objednávky.
  • Na základe Rozhodnutím kupujúceho, ktore zo svoju pravú v zmysly ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje, je predávajúci Alebo určená osoba povinná určiť Spôsob vybavením reklamáciám podľa ust. § 2 písm. m) zákona o ochrane spotrebiteľa ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od zaciatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najme ak sa vyžaduje zlozite technické Zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa zaciatky reklamačného konania. Po určení sposob vybavením reklamáciám predávajúci Alebo určená osoba reklamáciám vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciám vybaviť ai neskor. Vybavenie reklamáciám však nesmieme trvať dlhsie Ako 30 dní odo dňa uplatnením reklamáciám. Po uplynutí Lehoty na Vybavenie reklamáciám má spotrebiteľ právo od ZMLUVY odstúpiť Alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamáciám informuje predávajúci kupujúceho formou dohodnutou Medzi obidvoma zmluvnými stranami (e-mailom a doporučeným listom) a zároveň bude kupujúcemu spolu s tovarom doručený reklamačný protokol. Ak kupujúci reklamáciám tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia Pozemok je možné, ZMLUVY, mozem predávajúci vybaviť reklamáciám zamietnutím ľan na zaklade vyjadrením znalci Alebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou Alebo akreditovanou osobou Alebo stanoviska určenej osoby (Ďalej ľan "odbornej Posúdenie tovaru"). Bez ohľadu na Výsledok odborného Posúdenie nemozem predávajúci od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladovo na odbornej Posúdenie tovaru ani iné náklady reklama Súvisiace s odborným Posúdenie tovaru.
  • Ak kupujúci reklamáciám výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia Pozemok je možné, ZMLUVY a predávajúci ju zamietol, osoba, ktora reklamáciám vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamáciám uviesť, komu mozem kupujúci zaslať tovar na odborné Posúdenie. Ak kupujúci tovar zašle na odborné Posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamáciám, náklady odborného Posúdenie tovaru, Ako ai Všetky ostatné s tím reklama Súvisiace účelne vynaložené náklady poznáš predávajúci bez ohľadu na Výsledok odborného Posúdenie. Ak kupujúci odborným Posúdenie preukazy zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú chybu tovaru, mozem reklamáciám uplatniť znova; počas vykonávaním odborného Posúdenie tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamáciám Všetky náklady vynaložené na odborné Posúdenie tovaru, Ako ai Všetky s tím reklama Súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova Uplatnenie reklamáciám nemožno zamietnuť.
  • Reklamácia sa uplatňuje osobne na ktorejkoľvek predajni (výdajnom Mies); prípadná poštou na adrese provozovatele.
  • Spoločne s tovarom odporucam pre rýchlejším Vybavenie reklamáciám doložiť doklad potvrdzujúci kupujú tovaru (faktúra), ktory slúžte Ako záručný list a vyplnený reklamační list. 
  • V prípade, že Kupujúci využije svoje právo a vyžaduje odstránením porúch Tovar opravou a v záručnom liste je pre účely záručných opráv tovaru určený iný subjekt Ako Predajca, ktoreho miesto podnikaním je v rovnakom Mies Ako v pripade Predávajúceho Alebo v Mies pre Kupujúceho bližšom, uplatní Kupujúci právo na záručnú opravu u subjektu uvedeného v záručnom liste.
  • V prípade, že nie je možné uplatniť záručnú opravu u ineho subjektu Ako u Predajca, zaistí záručné opravy Predajca. Predajca v deň prijatými reklamáciám vystaví kupujúcemu doklad o prijatom reklamáciám tovaru, v ktorom presne označí vady tovaru v súlade s ustanovením § 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Po vybavení reklamáciám Predajca informuje kupujúceho formou dohodnutou s kupujúcim.
  • Ďalej je Kupujúci oprávnený vyžadovať záručnú opravu v autorizovaných servisných strediskách, ktorych Zoznam je priložený v dokumentacia k tovaru, prípadne ich oznámi Predávajúci na poziadanie Kupujúceho.
  • Reklamáciám Vrátane odstránením poruchy musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnením reklamáciám. Po uplynutí tajte Lehoty má spotrebiteľ právo od ZMLUVY odstúpiť Alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
  • V situáciám, ked je Tovar potrebne zaslať Predávajúcemu Alebo servisnému stredisku, koná Kupujúci tak, aby bol Tovar zabalený do vhodného obalu, ktory Tovar dostatočnom ochráni a vyhovuje nárokom na prepravu tovar. V prípade prepravy krehkého tovaru, odporúčam označiť zásielku príslušnými symbolmi.
  • V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou Alebo kurierom, (viď. Kontakty) zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontrolujeme zásielku, dokumentacia (faktúru, pokladničné blok, obal), rozhodujuce dátum na Lehotu plynutím reklamáciám je dátum prijatými od Kurier Alebo poštového doručovateľa .
  • Zodpovedná osoba v plnej Mier odpovedia za Sledovanie plynutím Lehoty na reklamáciám vv súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Zz o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a bezodkladné kontaktovaním zákazníka o vybavení reklamáciám v zákonom určenej Lehote formou e-mailu, SMS, resp. odporúčaného listu.
  • Servisné stredisko po riadnom vybavení reklamáciám vyzve Kupujúceho telefonicky, e-mailom Alebo jedinou sposobom dohodnutým s Kupujúcim k Prevzatie opraveného tovaru a reklamačného protokolu, resp. bude po vzájomnej dohode tovar spolu s reklamačným protokolom doručený Kupujúcemu formou doporučenej zásielky.
  • Pri akejkoľvek návšteve servisného technika u Kupujúceho je potrebne, aby bol vyhotovený protokol o zistených poruchách a forme ich odstránením. Bez takéhoto protokolu nie je návšteva servisného technika braná do úvahy.
  • Nárok na uplatnením záruky zaniká v pripade neodbornej montáže Alebo neodborného uvedením tovar do PREVÁDZKY, Rovňák Ako pri neodbornej manipulácii s Tovarom, tj najme pri:
  • porušenie ochranných Pecatu a nálepiek, ak na výrobku nejaké ŠÚ
  • POUŽÍVANIE tovar v podmienkach, ktore svojimi parametrami nezodpovedajú parametrom uvedeným v dokumentacia k tovaru
  • V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamáciám Predávajúcim Alebo ked sa Kupujúci - spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho So ziadost o nápravu a nebol spokojný so sposobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciám Alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci - spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so ziadost o nápravu. Ak Predávajúci na Takuto Žiadosť Odpoviem zamietavo Alebo na ňu neodpoviem do 30 dní odo dňa ho odoslania, má Kupujúci - spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riesenie sporu subjektu alternatívneho riesenie spórovým. Subjektom alternatívneho riesenie spórovým je slovenský obchodná inšpekcia, Prievozská 32, PO Box 5, 820 07 Bratislava 27, resp. iná príslušné oprávnenie právnická osoba zapísané v Zoznam subjektovo alternatívneho riesenie spórovým vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (Zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci - Spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riesenie spotrebiteľských spórovým na ktory sa obráti. Spotrebiteľ Moze na podaním návrhu na alternatívny Riešenie svojho sporu využiť platformu pre Riešenie spórovým on-line, ktora je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • V prípade akejkoľvek reklamáciám informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamáciám a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamáciám Ponukni Kupujúcemu, aby ho navštívil servisný technik a opravu poruchy tovar urobila na Mies prípadnej inštaláciám, tj u Kupujúceho, alebo odporučí Tovar dopraviť do servisného strediska.
  • Reklamačný oddelenie: na adrese provozovatele
  • Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia Pozemok je možné, ZMLUVY, pokial nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa Prevzatie tovaru a Potvrdenie potrebnych dokumentov reklama Súvisiace s tovarom oprávnenou osobou. Záručná doba 24 mesiacov platí pri odovzdajú tovaru na Súkromné ​​potrebu [§ 620 ods. 1 Občianskeho zákonníka]. Pokial kupujúci, nie je Spotrebiteľ v zmysly článku 1. Všeobecné ustanovenia a Vymedzenie pojmov, odsek 3, bod 1.I., záručná doba trvá 12 mesiacov.
  • Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej kupujúci nemohol používať tovar z Dovod záručnej opravy tovaru.
  • V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadne ďalšími reklamáciám sa uplatňujte na zaklade pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa Prevzatie nového tovaru, avšak iba na nový tovar.
  • Všetky zasielané krmivá maju dobu minimálnej trvanlivosti viac Ako 2 mesiace pred dátumom spotreby. V prípade kratšej doby trvanlivosti kontaktujeme kupujúceho telefonicky Alebo e-mailom a zásielku odoslať až po jeho suhlas.
  • Všetky opravy uplatnenú právom ŠÚ v záručnej dobe bezplatné.
  • V prípade reklamáciám nezodpovedáme za stratu dať, respektíve za škodu spôsobenú stratou dať, ktore bolí uložené v zostrojené.
  • Záručná doba plynie od Prevzatie tovaru.
  • Do záručnej doby sa nepočíta doba od reklamáciám tovaru až do doby, kedy je kupujúci povinný po skončení záručnej opravy tovar prevziať. Ak dôjde k výmene tovaru za nový Alebo k výmene súčiastky, na ktoru je poskytnutá záruka, začína plynutie záručná doba znova od zaciatku, od Prevzatie nového tovaru (príp. Od Prevzatie tovaru s novou suciastky).
    Na darčeky k tovaru nemožno Vyššie uvedené Uplatniť.
  • Pre uplatnením záruky je nevyhnutné potrebnú záručný list iba pre pulovr nebo vesta značky: Electrolux, Zanussi, AEG Electrolux, Gorenje, Indesit, Tatramat, LG.
  • Pre Všetky ostatné značky sa stačí preukazy iba daňovým dokladom (faktúrou Alebo pokladničným bločkom), ktory slúžte Ako záručný list, avšak ak bol pri kupé dodaný ai záručný list odporucam ho pri uplatnení záruky predložiť.
  • Daňový doklad Vám bude odoslania v deň dodaním tovaru formou e-mailu.
  • Spolu s tovarom Vám bude doručený ai nevyplnený záručný list (ak nie je priložený, služ Ako záručný list faktúra, ktora vám bude zaslaná na e-mail po doručení tovaru).
  • Záručný list vám radi potvrdíme v našich predajniach, a to po predloženia daňového dokladu Alebo jeho kópiu.
  • Záručný list Moze samozrejme tiez poslať poštou.
  • Potvrdená záručný list zašleme späť na Vasu adresu, ktoru ste uviedli v objednávke (ak neuvediete inov).
  • Záručných listov nepotvrdzujeme presne, pretoze tovar nevybaľujeme a fyzicky nekontrolujeme.
    Toto privilégium prislúcha vždy zákazníkovi, ktory si tovar zakúpil. Preto vám dávame priestorov: tovar najskôr starostlivú skontrolovať a vyskúšať.

Predávajúci nezodpoveda za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú udaním nesprávnej adresy kupujúceho. Kupujúci je oprávnený dôkladne skontrolovať tovar, Ako hľa jeho obal, pri jeho prevzatú od prepravcu / Kurier a potvrdiť svojím podpisom Prevzatie tovaru na doklade o prevzatom tovaru. . V prípade, že kupujúci zistí, že tovar Alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutocnostou oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenie poškodenia tovaru pri jeho prevzaté kupujúcim je ten povinný ihneď pri prevzatú tovaru vyhotoviť záznam o rozsahu a charakteru poškodenia tovaru (škodový zápis), ktoreho správnosť potvrdí dopravca.

Reklamáciám za prípadné nedodaním tovaru vinou Kurier Alebo poškodenia tovaru zavinené kurierska službou je nutné v takýchto prípadoch uplatňovať Priamo u pracovníka kuriérskej služby. Poškodený tovar kupujúci od Kurier neprevezme a poškodenia tovaru kupujúci zaznačí do dokladu o prevzatú tovaru.

Reklamáciám mechanického poškodenia tovaru, ktore nebolo zjavné pri prevzatú zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatú zásielky, najneskôr v čase, ktory je určený pri jednotlivých prepravných spoločnostiach v dokumente "sposob doručením" a "reklamáciám". Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru je možné uplatniť, ak sa preukazy, že reklamované chyby mal tovar už v čase Prevzatie od dopravcu. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručný podmienky Vrátane návodu na obsluhu a následne sa Týmito informáciám dôsledne riadiť.

  1. Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udaním Dovod kedykolvek pred expedíciám tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty Alebo telefonicky. V prípade nedodaním tovaru z Dovod vyššej moci Alebo z Dovod ukončením jeho výroby predávajúci bezodkladne so informuje kupujúceho o Dovod nedodaním. Predávajúci je povinný poskytne možnosť dodaním náhradného tovaru.

Kupujúci má právo odmietnuť možnosť dodaním náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky uvedeného tovaru. V prípade úhrady Pozemok je možné, ceny Alebo ho často budem pri zrušení objednávky finančné prostriedky vrátené kupujúcemu v Lehote 14 kalendárnych dní rovnakým sposobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tím nie je dotknutej právo kupujúceho dohodnutú sa s predávajúcim na inom sposob platby, ak v Súvislosti s tím kupujúcemu nebudú účtované ziadna ďalšími poplatkami ..

  1. Body 8. až 16. tychto všeobecných obchodných podmienok výslovne neplatíte pre subjekty nespĺňajúce definíciám spotrebiteľ uvedený v ust. § 2 písm. a) zákona č. 250/2007 Zz o ochrane spotrebiteľa.
  2. Pokial Spotrebiteľ nie je spokojný so sposobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciám Alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so ziadost o nápravu. Ak predávajúci na Žiadosť o nápravu Odpoviem zamietavo Alebo na ňu neodpoviem do 30 dní odo dňa ho odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riesenie svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. O alternatívnom riešení spotrebiteľských spórovým ao zmene a doplneni niektorych zákonov.

Príslušným subjektom na alternatívne Riešenie spotrebiteľských spórovým s predávajúcim je slovenský obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk Alebo iná príslušné oprávnenie právnická osoba zapísané v Zoznam subjektovo alternatívneho riesenie spórovým vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (Zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); Spotrebiteľ má právo voľby, na ktory z uvedených subjektovo alternatívneho riesenie spotrebiteľských spórovým sa obráti.

Kupujúci - spotrebitelia ŠÚ oprávnený použiť platformu riesenie spórovým online (Ďalej ľan Ako "RSO") na Riešenie svojich ložísk spórovým, v jazyku, Ktory si zvolíte. Kupujúci - spotrebiteľ Moze na alternatívne Riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktora je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupujúci - spotrebiteľ pri predkladaní podaním platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktore predloží, musíme byť dostatočnej na Určením príslušného subjektu alternatívneho riesenie spórovým online. Kupujúci - spotrebiteľ Moze priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

  1. Osobné údaje a ich ochrana

Informácie o spracovania pre osobných udajov najdete na webovej stránke v sekcii Ochrana osobných udajov . Kupujúci Beree na vedomím, že je povinný predávajúcemu poskytnutie osobných údajov v správny a pravdivej forme a je tiez povinná informovať predávajúceho o každý zmení svoju osobných udajov. Kupujúci Potvrdzuje, že osobné údaje, ktore poskytol, ŠÚ správne. 

  1. Zaškrtnutím políčka pred odoslania objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v plno rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi suhlas.
  2. Na vzťahy neupravené Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa ahujú príslušnej ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka (v pripade ak kupujúci nevystupuje Ako spotrebitelia), zákona č. 22/2004 Zz o elektronickom obchode ao zmene a doplneni zákona č. 128/2002 Zz o Štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa ao zmene a doplneni niektorych zákonov v znení zákona č. 284/2002 Zz v znení neskorších predpisovej a zákona č. 102/2014 Zz o ochrane spotrebiteľa pri odovzdáme na dialka
  3. Tiete všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú Účinnosť Voči kupujúcemu uzavretím Pozemok je možné, ZMLUVY.
  4. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu tychto všeobecných nákupných podmienok. Povinnosť písomného oznámením zmeny všeobecných obchodných podmienok. Platne uzavretá zmluva sa však Riad všeobecnými obchodnými podmienkami v čase, v ktorom bola uzavretá. je splnenie umiestnením na internetovej stránke mac-outlet.sk.


V našom obchode môžete naraziť na produkty niekoľkých stavov.

Pre lepšiu prehľadnosť sme Vám spísali nižšie, čo ktorý stav znamená.

NovýNový ACRZánovní
Stav zariadeni 100% bezchybný 100% bezchybný 100% bezchybný
Príslušenstvo 100% kompletné 100% kompletné 100% kompletné
Stav adaptéra 100% nový 100% nový Môže niesť známky použitia
Balenie 100% nové originál Apple 100% nová originál Apple ACR 100% nové originál Apple - bez potlače
Batérie 100% kondície 100% kondície 100% kondície
Záruka Apple 12m 12m 0m
Záruka Mac-outlet 12m 12m 24m
Záruka celkem 24m 24m 24m
Operačný systém Apple bezplatný update Apple bezplatný update Apple bezplatný update
Popis  Zariadenie je úplne nové, nikdy nepredané, pochádza z nadbytočných skladových zásob Apple premium predajcov.. Zariadenie s certifikáciou nového zariadenia od Apple (Apple Certified Refurbished), väčšinou pôvodom vratky z e-shopu Apple. Plná záruka od Apple a navyše rok našej záruky. Zariadenie je otestované a vložené do nových originálnych obalov Apple. Príslušenstvo (adaptér, káble) sú tiež nové..

Zariadenie je vzhľadovo a funkčne ako nové, ale príslušenstva môže niesť drobné známky použitia. Krabica je originál Apple bez farebného potlače. Spravidla sa jedná o vybalené tovaru na predajniach alebo e-shopu.Pozn: iPady môžu mať slabo znateľné vlasovej odreniny.

NOVÉ NOTEBOOKY
Nové notebooky, ktoré predávame sú naozaj nové. Presne to znamená, že notebooky nikdy neboli predané. Jedná sa o prebytočné skladové zásoby oficiálnych Apple Premium predajcov. Ak nový tovar nestihli predať, musia ho vrátiť späť do Apple a nahradiť novými modelmi. Notebooky sú v originálnom obale s kompletným príslušenstvom. Hoci notebooky sú úplne nové, tak ich pred odoslaním náš technik opatrně vybalí z pôvodnej fólie, prvýkrát zapne a spustí Apple diagnostický nástroj. Notebooky zostali v sklade až tri roky a musíme tak skontrolovať, či je batéria v 100% kondícii. Po otestovaní technik počítač vráti späť do ochrannej fólie a opäť ho zabalí. Po celú dobu s ním pracuje v ochranných antistatických rukaviciach. Ihneď po predaji aktivujeme medzinárodnej ročnú záruku u Apple, ktorú je možné potom uplatniť v akomkoľvek záručnom servise Apple. Druhý rok záruky môžete ako koneční spotrebitelia uplatniť len v našom servise. Pre bližšie informácie o záruke nás neváhajte kontaktovať.

NOVÉ ACR NOTEBOOKY
Apple Certified Refurbished produkty prešli obnovovacím procesom priamo v Apple. Pri zariadení sa vymenia všetky hoci jemne poškodené diely za úplne nové. Vo výsledku je produkt vzhľadovo, funkčne aj dodaným príslušenstvom zhodný ako nový produkt. Ale je predávaný pod označením "Refurbished" a so zľavou.

Aké zariadenia sa renovujú a prečo?

Väčšinou sa jedná o zariadenie vrátená z e-shopu Apple, vystavená v Apple iStore, prípadne rozbalená a nepoužitá zariadení. Pretože Apple nikdy nepredáva použité alebo rozbalené tovar, tak vykonáva proces "renovácie"..

Dôvodom môžu byť drobné kozmetické vady (ohmatanú LCD, zaprášené klávesnica), aktivované - nainštalované systémy, poškodené obaly, nekompletné / rozbalené príslušenstvo. Všetky diely, ktoré by mohli javiť známky použitia sú vymenené za nové.

Akú kapacitu majú batérie?

Batérie sú vždy nové a majú 100% kapacity.

Možno teda spoznať, že zariadenie je vynovené?

Nemožno to nijako poznať, zariadenie je vzhľadovo 100% nové. Jediný rozdiel je v bielom predajnom obale, na ktorom je uvedené "Apple certified refurbished“..

Je možné zariadenie vrátiť v 14denné lehote?

Áno, ak nebudete so zariadením spokojní, tak ho môžete do 14 dní vrátiť.

Funguje to aj u nás?

V oficiálnej distribúcii zatiaľ Apple priamo neponúka "refurbished" zariadenie, na rozdiel od našich západných susedov, alebo USA. Tam sa už bežne predávajú a sú obľúbené pre svoju nižšiu cenu pri zachovaní rovnakej kvality, ako nové zariadenia.

Aká je záruka?

Apple poskytuje plnú ročnú záruku na všetky renovované produkty, ktorá je rovnaká ako na nové. Na všetky výrobky predané v SR konečnému spotrebiteľovi je zákonná záručná lehota vo výške 24 mesiacov..

Ako je možné uplatniť záruku?

Zariadenie možno reklamovať v autorizovanom servise (napr. Slovenský servis, iOpravna) alebo u nás na pobočkách. Zariadenie môžete samozrejme reklamovať aj priamo u nás ako u predajcu a my sa o servis postaráme za vás.

Obsahuje zariadenie slovenských návod?

Áno, vo vnútri balení nájdete slovenský návod - sprievodca rýchlym spustením. Podrobný návod v slovenskom jazyku k stiahnutiu tu..

Overte si informáciu o Apple Certified Refurbished priamo u Apple..

ZÁNOVNÍ NOTEBOOKY
Zariadenie je vzhľadovo a funkčne ako nové, len príslušenstvo môže niesť nepatrné známky použitia. Krabica je originál Apple bez farebného potlače. Spravidla sa jedná o vybalené tovaru na predajniach alebo e-shopu.